Mavisbonck 32 haftalık gebeyim bugün şiddetli kasık karın ve bel ağrısıyla uyandım ve saatlerce geçmedi ekstra bi problem yoktu az önce aynaya baktiğimda karnımda bi anda çatlak olduğunu gördüm inanır mısınız dün sadece küçücük bir tane vardı şok oldum görünce 😭😭 nasıl bu kadar çoğalmıs bir anda ve sancılarımın sebebi bundan mı acaba bilemedim ben adet sancısı gibiydi ☹️
Nursen21 Mavisbonck benimde sancılarım var Karında ağrılar hep vardı Çatlamalar sa nereye varacak Allah bilir 🤷🏻♀️
Brlgry Mavisbonck çatlak ağrı sancı yapmaz yapmış olsa benim doğurmam lazımdı harita gibi oldumda bir anda 😒😒
Fernur Bende 32 haftalik oldum bende de agrilar var ozellikle cati kemiklerim cok agriyor hele sogukta kalmissam ve is yaptiysam doktor dogumun yaklasmasindan kaynakli oldugunu söylüyor az kaldi sabrediyorum artik