Dilaramerlll Aşkım sezaryen sanıldığı kadar zor değil tabi bünye meselesi kimi çok hassas olduğu için daha çok zorlanıyor benim gibi, kimi de daha dayanıklı oluyor çabuk kalkıyor ayağa ben preeklampsi ile sezaryen olduğum için daha zor geçti tansiyondan dolayı hep ense kısmı ağrıyordu karnımın acısı çoktu bide benim acı eşiğim çok düşük cildim çok hassas en ufak acıda mahvoluyorum ama ayaklanınca bi 10 güne tam toparlandım dikişlerim iyileşince daha iyi hissettim çok rahatladım inşallah sen çabucak ayağa kalkarsın sıkıntı yaşamadan 🥰😘