nurcan05 Allah gönlüne göre versin kuzum inşallah tek avazda normal bi doğum yaparsın dikişsiz kolay bi doğum olsun ♥️ 40+1de sancılarım geldi hastaneye gittim 24 saat kendi sancılarımı yaşadım adet döneminde belime vuran sancılar gibiydi sadece belime sancı atıyodu son günlerde tansiyonum yükselmişti ben anlamamışım başım dönüyordu hep zehirlenme geçirdiğimi anlamadım bilgisiz ve tecrübesizdim kusma ve ishalle başlamış zehirlenme sonradan sunni verdiler 2 dk geçmeden oğlumun kalp atışlarının yavaşlayıp durmaya başladığını gördü ebe ve hemen çıkardı derin nefes aldım oğlumun kalp atışları normale döndü ertesi sabah açılma da olmayınca kendi sancılarımla doktor direk sezaryene aldı tansiyonun çok yüksek ve çatın dar bebek kanala giremiyor dedi 24 saatte kendi sancılarımla ancak 3 santim açılmam olmuş oğlum 2885 gr doğdu 40+2 de , doğunca sıkıntı yaşamadık şükürler olsun ama büyük abdestini zor tutmuş bizimki doğar doğmaz altına sıçmış 😂 o da üstüne gelseydi yiyip kendi zehirlenecekti 😖 ilk 3 gün sarılığı çok yüksekti 19 derece ve iki gece kuvözde kaldı benim de tansiyonum biraz düzelince taburcu olduk 1 hafta yattık hastanede 🤦🏼♀️uzun yazdım ama ayrıntılı olsun diye 😘