Deletedmom_88 Sulebetul Doç Dr Ali İpek, ultrason çekimini hem video hem fotoğraflar olarak gönderiyorlar ben çok memnun kaldım, ocaktan önce 1800 tl idi ben gittiğimde. Şimdi kaç bilmiyorum ama nakit alıyorlar parayı