Merobebe Selamlar kızlar ? Kafam çok karışık sizede danışmak istedim... şimdi ben 34 haftalık ikiz hamileyim Pazartesi doktora gittim kontrollerimizi yaptı nts de az bi sancım çıktı önemli değil dedi.. sonra bana 3 hafta sonra gel dedi ama benim tuhafıma gitti çünkü 5. Ayda 37. Haftada alırız bebekleri demişti. Nasıl yani Doğuma mı çağırıyorsunuz dedim o gün son kontrollerini yaparız ve günü kararlaştırırız dedi. Çevremdeki herkes ailem arkadaşlarım bu doktor neden seni 3 hafta sonraya çağırıyor , her hafta çağırması gerekiyor, nts ye sokması gerekiyor ikiz hamilesin bebeklere bir şey olur sen doktorunu dinleme haftaya bi daha git kontrole diyorlar? Siz olsanız ne yapardınız? Ve bu konudaki fikirlerinizi almak istiyorum çünkü gerçekten kafam çok karıştı... (Doktorum çok tercih edilen bi doktor brnde güveniyorum )
Xyz Merobebe demekki ultrason da bir sıkıntı rahimde suyunda bir sıkıntı görmemiş ki çağırmamış herkes doktor maşallah.!!!!
Gizem_miros Merobebe çok doğru soluyo lar cabim ben haftada 1 gitmeye başladım üstelik sen ikiz hamilesin senin daha kontrollü olman lazım sen mutlaka git nolur olmaZ
Merobebe Xyz ya bende öyle düşünüyorum ama çok yorum yapılınca sizlere de danışmak istedim. Doktorum çok iyi gerçekten
Merobebe Gizem_miros işte çevredekiler de böyle diyor canım tek hamile olan şu şu , da her hafta çağırıyor doktoru diyor sen bide ikiz hamilesin. Falancanın bebeğin biri karnında ölmüş diyorlar. Doktoruma güveniyorum ama ister istemez korkuyorum
Gizem_miros Merobebe şuan ben yeni hamileyim canım oğlum var 1 tane 7 aylık ona hamileyken son aylar haftada 1 gidiyordum
Merobebe Gizem_miros bende içim rahatlasın diye haftaya tekrar gideyim o zaman çünkü adet sancısı gibi sAncılarda oluyo bende