Ben şehir hastanesinde Yaşar Cn beye gidiyorum öyle dakikalarca müayine etmiyor ama bir terslik oldumu hemen araştırıyor benim 32 haftamda nst sonucumu beğenmemişti bebek kalp atışları zayıf demişti yatış verdi 3 gün hastanede kaldım normal odalar dolu olduğu için doğumhanede kaldım ama sürekli hemşireler ebeler kontrol ediyordular kalp atlşı zayıflamasıda benim kansızlığım yüzünden olmuş kan şurubu takıldı annemi refakatçi aldılar sadece onu söyleyebilirim asistan doktorlar çok fazla