Berivanktce Bir ay önce düşük yaptım dün regl oldum ama çok fazla kanamam var düşük yapıyormuş gibi parça parça kan geliyor bir saat dolmadan ped değiştiriyorum ve yetiştiremiyorum aşırı kanamam var normal mi
tgbmerve Berivanktce düşükten sonra kontrol edildi mi, alttan muayne ile , komple dusukmuydu parça kaldimi diye, düşükten sonra benim bukdar kanamm olmadı bence Dr unuza ulaşın gidin yarın
karakayahavva00 Berivanktce bence içerde biriken kötü kanı atmış oluyorsunuz bende düşükten 6 ay sonra parçalı regl oldum sonraki ay hamile kaldım 😊 eğer tekrar düşünüyorsanız tam zamanı.
Hamdiyevural Berivanktce bnce normal vucud regl olmuş diye kalan bütün parçaları atıyor atması iyi aslında ilerdeki aylarda dusunursejiz gebelik oluşur parçaların gitmesiyle tekrar yumurtlama düzene girer korkulucak bişey yok benimde başıma geldi ondan biloyorum
Srp53 Berivanktce benim de kürtaj sonrası ilk reglim böyleydi. Normal canım için temizleniyordur . Eğer düşük sonrası kontrolünü olduysan sıkıntı yok dedilerse endişe etme.