Sudem kaç haftalık senin çokmu zorluyo sancıların 🙁38 de falan doğurayım istiyorum 😟Doğum ya hani sancısı zordur diye düşünüyorum bende de bi belirti falan olmayınca korkuyorum bi yandan da normal doğuramıcak mıyımw diye sonra belkiw acı eşiğim yüksektir diye kendimi telkin ediyorum garil düşüncelerdeyim 😢