bbutimar kızlar benim ilk doğumum sezeryandı ama kum torbası koyulmadı sürekli elleriyle bastırdılar karnıma çok şiddetli bi ağrıydı şimdi ikinci sezeryanım olacak bu hafta ama o süreçten dolayı aşırı panik oluyorum kum torbası sizce daha mı kolay
Ustunneliff bbutimar benim çok kanamam olduğu için hem kum torbası hemde elle bastırma yaptılar çok kötüydü benim için ilk doğumumdu 36 haftalıktı taşikardi oluyordu sezaryen olmak zorunda kaldım