Yusragezer E onu benim eşim de diyordu zaten hep yarı yarıya ihtimal 🤭 ben dayanamadım kendi doktorum dışında ailemin yanına memlekete gidince üniversite hastahanesine gidip muayene olmuştum o doktor da bence de %80 erkeğe benziyor ama popoyu kaldırmadığı için göstermiyor demişti. Sonra 21.hafta detaylıda doktor ultrasonu açar açmaz günaydın dedi bize resmen bu defa da ayaklarını yüzüne kapattığı için saklayamadı öyle öğrendik 🤭