Yusragezer Bebeğimin hareketlerini sürekli sağ tarafımda hissediyorum bu normalmi sağ kasığımda ve yukarı tarafta solda çok nadir hissediyorum nedenini bilen varmı acaba
BirazbundanBirazondan1 Yusragezer bebek sağ tarafında tutunmuş. Kısaca anlatımı bu şekilde. Benimde aynı şekildeydi. İlk tekmesini sağdan hissettim. Sol taraftanda arada hissederdim
Adensmom8 Yusragezer ben doğurana kadar full sağdaydı hiç solda olduğunu hatırlamıyorum bile normal tedirgin olacak birşey yok 🥰
Yusragezer Yasmiyy işin enteresan tarafı 30 haftalık hamileyim ve doktor hala göstermiyor diyor tahmini kız diyor 😂😂😂
Hilalaktscbk Yusragezer Detaylıya girmediniz mi benimki detaylıda yakalanmıştı artık daha saklayamamıştı
Hilalaktscbk BirazbundanBirazondan1 Benim de 36 hafta bitiyor bazen sağ tarafımda gaz sancısı hissediyorum bakıyorum o zaman oğlan solda 😅 yoksa karnımın sol tarafı boş gibi öyle bir şişiriyor ki sağ tarafımı 🫠
Halimeo Yusragezer ya diyorlar kizlar solda erkekler sağda diyorlar ama bı bakiyirsun tekmeler ortadan aşağıdan sağdan soldan geliyor ama genelikle benimki sağda
Zumra_zelal3 Yusragezer benim kızım soldaydi şimdi de oğluma hamileyim oda hep sol da sürekli solum da hissediyorum aşağı tarafimda
Hilalaktscbk Yusragezer Yüzünü gösteriyor mu peki Benim oğlum da 21 haftaya kadar bacak arasını sakladı şimdi 36 hafta bitiyor doğum yaklaştı halâ yüzünü göstermiyor 🥲
BirazbundanBirazondan1 Hilalaktscbk benim o vakitlerde dönmüştü göğsümün altında sanki poposunu dışarı çıkarır gibi orada çıkıntı. Olurdu. Kız poponu içeri sok derdim .öyle değince o çıkıntı düzelirdi🤣🤪