senaall Ben hemşireyim ve 14+2 haftalık gebeyim hamileliğimi öğrendiğimden beri elime 2 kez iğne battı 6 yıldır çalışıyorum batmamıştır şu an sakınan göze çöp batar misali çekiyorum sanırım çok moralim bozuldu ve bişey olacak diye çok korkuyorum 😦
3babynur senaall korkmayın inşallah bişey olmamıştır. İğneden kastınız nedir ? Başka birine yaptıktan yani kullanildiktan sonra ki iğne mi battı yoksa paketten yeni cikardiginiz iğne mi ?
Buseirgit senaall stajımı intaniye servisinde yapmıştım ve o sırada 2-3 kez iğne batmıştı elime çok şükür bir şey olmamıştı 😊 içinizi ferah tutun
Tuba-M55 senaall iğneyle teması olan hastaların hastalığı önemli bu konularda. Bir de zaten sağlıkçıların aşıları var yoksa staj dahi yapamıyorlar o yüzden merak etmeyin içiniz rahat olsun
aselelif06 senaall bende ameliyathane hemşiresiyim. Aids li hastanın iğnesini doktor dikiş atarken elime geçitmişti 4 doz tetanoz olmuştum nikahımı da ertelemek zorunda kalmıştım bulaş riskine ragmen ce tamamlayıcı iğneler olmuştum. 6 yıl oldu ama senin ki daha basit cnm bişey olmaz korkma
senaall Buseirgit inşallah kanlarına bakıcaz hastanın sabah ama işte insanın içi içini yiyor gerçekten mesleğimiz çok riskli 🫠
senaall aselelif06 ya gerçekten çok kötü şükür ki bişey olmamış size 🙏 gerçekten mesleğimiz aşırı riskli bazen nerden seçmişim diyorum inşallah bişey olmaz hayırlısıyla da
Buseirgit senaall evet çok riskli o yüzden ben çalışmamayı tercih ettim stajımı yapıp noktayı koydum. 😊 çok duygusalım ben kaldıramadım maalesef
drya_slmz Benimde yüzümde patlamıştı enjektör doktoruma bilgi verdim kan testi isteyip kontrol etti koruyuculuğum var mı diye sizde söylerseniz iyi olur bence
UralYlmz senaall çalıştığım hastanede bu gibi durumlarda enfeksiyon birim sorumlusuna bilgi veriyoruz. Belirli aralıklarla kan veriliyor kontroller yapılıyor. Herhangi bir problem olduğu takdirde iş kazası niteliği taşıyor. Belirli haklarınız oluyor. Korkmayın ama bilgi vermeniz gereken yerlere bilgi verin derim🌸
senaall UralYlmz evet bugün vericem işte insan tedirgin oluyor teşekkür ederim yine de inşallah bişey olmaz 🥰🙏🙏🙏
Dnz17 senaall bende size bir soru sorsam şeker ölçüyorum ama çübüktan çubuğa değer farkedermi yoksa tğm ölçüm çubuklarında değerler aynı mı acaba bilginiz varmı
senaall Dnz17 şöyle farkeder çubuk ve cihazın kalibrasyonunhn aynı olması gerekir çubuğun üstündeki numarayla cihazın uyuşması gerekiyor yoksa yanlış ölçebilir bizim hastanedekilerde oluyor yani en azından bir araştırın isterseniz
nzlbrn senaall çalışma arkadaşlarınız anlayışlıysa kanları almalarını rica edebilirsiniz 30 haftalık oldum eğilirken zorlanıyorum diye arkadaşlarım alıyor şuan onun dışında tedavide aktif olabilirsiniz ben damaryolu kan vs almıyorum diye diğer işlerde onlardan daha aktif olmaya çalışıyorum geçmiş olsun içiniz rahat olsun 😊
senaall nzlbrn teşekkür ederim inşallah birşey çıkmaz da ben yenidoğan hemşiresiyim o yüzden çok eğilme falan olmuyor kanları da genelde doktorlar alıyor damaryolunu biz açıyoruz tam açarken çocuk elini mi hareket ettirdi o sıra naptı ben de anlamadım anlık elime batıverdi 🥲