kubrayurek ben ameliyat oldum evet çare olur mu bilmem, yeniden hamileyim şimdi 6 haftalık bu sefer dikiş de atacaklar. Benim kalbi durmadı doğana kadar da canlıydı kesesiyle birlikte geldi çok kanamayla birlikte. Benim hiç çocuğum olmadığı için mecburen savaş veriyorum. Ben elimden geleni yaptım takdir Allahtan tabi çok korkuyorum çünkü hamilelik tamamen kapalı kutu ne olduğunu olacağını tam olarak bilemiyolar. Bi kaç kişiden alan dar olduğu için kalbi duranları okumuştum. Sizin de hem pıhtılaşma çıkmaması hem de büyük haftalarda olması rahmin dar olabileceğini düşündürtüyor. Doktor değilim hiç bilemem sadece o ihtimali de elemek adına rahim filmi kolay bir şey çekinmeniz iyi olur sanki. Hsg deniyor