Makbulepoyraz İyi akşamlar 12 haftalık hamileyim kahverengi kanamamı desem akıntı mı desem ne desem bilemedim progestan igne hap kullanıyorum onlar mı yapıyor bilemedim 😞 başına gelen oldu mu böyle birşey
Deletedmom_88 Makbulepoyraz benim de oldu ancak progestan vs kullanmadım. Rahmin biraz aşağısında (yanlış hatırlamıyorsam?) küçük bir kanama olmuştu , bir adı vardı ama unuttum :( 1 hafta öyle devam etti, bol bol dinlen demişti doktorum sadece
Makbulepoyraz Gggg-12 bir kaç gün hastanede yattım düşük problemim vardı ama çok şükür bebekte iyi bende iyiyim bi kaç gün yoktu bu sabah gelmeye başladı çamur gibi böyle hemen doktoruma gittim plesanta iyi bebek iyi ama niye geliyor anlamış değilim 😞 piskolojim bozuldu iyice
ruveyda123 Benim olmuştu ama progestan kullanmıyordum kullandıktan sonra geçti doktorunuza danışın yinede
Gggg-12 Makbulepoyraz progestan kimisinde kanama yapıyor diye duymuştum doktor iyi dediyse bir şey olacağını zannetmiyorum ya sıkma canını uzan