Rozalysa111 Kızlar 37 haftalık gebeyim iki gündür akşam başlayan kaburga ağrım var sağ tarafta, bu normal mi? ne tarafa uzanacağım bilmiyorum çok rahatsız ediyor
Smhayg Rozalysa111 kaburga ağrısı olduğuna emin misin benim de sağ taraftaydı safra kesesinde taşların olduğu ortaya çıktı
C9-3_g Rozalysa111 ben de kaç gün dur çekiyorum kaburga ağrısı safram yok benim ama yıllar önce alındı
Sekine24 Rozalysa111 bebekmi baskı yapıyo? Bende inanılmaz baskı yapıyo diye kaburgalarım acıyo bazen ayağıyla geriniyo sanki kaburgamı kırıcak gibi oluyo öyle bişeymi yoksa durduk yerdemi
Rozalysa111 Smhayg kaburgama dokununca ağrı hissediyorum ayrıca bir şikayetim yok henüz sadece uyumakta zorluk çekiyorum perşembe kontrolüm var umarım bir sorun çıkmaz. Sizde Ayrıca bir belirti var mıydı?
Smhayg Rozalysa111 Rozalysa111 ara sıra ağrı yapıyordu başka bi belirti görmedim ama bir gün çok fena ağrıdı duramadım ultrasonla genel cerrahi bakınca anlaşıldı.inşallah öyle bişey yoktur ama bebek büyüdükçe tabi kaburga ağrısı olması normal
Smhayg Rozalysa111 sadece kasılma ağrı önlenmesi için serum verdiler . Tek çaresi doğumdan sonra safra kesesi ameliyatı. Doğuma kadar dayanacaksın dedi