1prensesannesi__ Gamze0408 orayi bilmiyorum gorumcem avcilar anadoluda dogum yaptı cok memnun kaldi bende simdi kontrole oraya gidiyorum dogumu da orayi düşünüyorum
Nursl7 @Gamze0408 esencan için çok yorum yapılmadı ama reyap I düşünebilirsin ya da avcılar anadolu hastanesini
Nursl7 @Gamze0408 benim iyi olarak bildiğim yerler buralar benim doğumum zamanında da esencan en pahalı yerdi eşime arkadaşı orası para tuzağı hiç iyi doktor yok demişler
Dodomom Blgn44 para tuzağı. Araplar yüzünden hepsi . Birde bilerek suni sanci veriyorlar açılma olsada sormadan birde. Ben hem normal doğum sancisi ve sonunda sezaryan olmak zorunda kaldım. Herkese sezaryan yapıyorlar. İyi olsaydi yine orayı tercih ederdim.