Tüp bağlatmayı bir kontrol yöntemi olarak görmüyorum ben maalesef. Ancak tıbbi gereklilik olursa yapılabilir . Çünkü çevremde azda olsa kordonları bağlı olup hamile olan kadın var . Hele ben çok doğurgan bir kadınım kesinlikle kordonlarım bağlı olsa dahi hamile kalırım diye düşünüyorum. O yüzden tek yol kocadan uzak durmak 😂😂😂