_b-e_ Kızlar 11+1 haftalık gebeyım ne yersem yıyım ağzım hep acı gıbı tatsız sızdede aynı durum var mı
lLavinia _b-e_ maalesef bulantıdan mahvoldum şuan onu ilaçla düzelttim ama o dediğiniz acı tat kaldı gitmiyor. Ne zaman geçer bilmiyorum:(
gokkusagiii Bende ayni sekilde 19+3 olcaz daha yeni yeni azalmaya başladı gibi. Demir tadı gibi neyersem sonunda ayni tat oluyor
gokkusagiii _b-e_ zannetmiyorum canım. Kullanmayı unutuyrm çoğu zaman o zamanda aynı çünkü. Benim azaldi azbise insallah gecer zamanla🌸