Hazal966 _Sevval21 ben yaptırdım, zararlı oldugunu düşünmüyorum. Doktorumda zararı olmadıgını söylemişti
Asya20203 İlk gebeligimde yaptım canim zararını görmedim sonuçta çocuğun için bakmalı ve ona göre beslenmelisin doktorlarin çoğu öneriyor bunda da yapacağım doktor talimatiyla.