Tecrübeli anneler lütfen bnm içimi rahatlatın ya dün akşam 8de bebeğim doğdu anne sütü almasını istiyorum sürekli memeyi veriyorum hemşire de gelip baktı sütün var bebeğinin emme hevesi de var sık sık emzir dedi böyle dıltan görünüşte süt aktığı görünmüyor tabi bebeğim dün akşamdan beri düzenli emiyor tabi çok hızlı yoruluyor bi çekiyor bırakıyor uyuyo bi kaç defa da uzun uzun emdi fin akşam sekizden bu saate kadar 4kere kakasını iki kere de çişini yaptı sizce süt gidiyor mudur bebeğime doyuyor mudur çokk aşırı ağlamıyor normal ağlaması var ve puset koyunca durmuyor kucağıma alıp piş piş yapinca susuyo uyuyor sizce bebeğim doyuyor mu yoksa mama da takviye edeyim mi içim hiç rahat etmiyo o ağlayınca sanki yetemiyorum ona gibi hissediyorum