zeydefem Merhaba bugün itibariyle 35 haftalık olduk bu zamana kadar hiç sıkıntı yoktu fakat şimdi bebekte gelişim geriliği ve plasentanın kenarında kanama olduğunu söyledi doktorum bu durumu yaşayan var mı?