Btlktkt sorma ya o kadar abartıyorlar ki herşeyi hiç yaşamayan insanlarda korkuyor bu yüzden. Insanlari illa her şeyden sogutucaklar, sezeryan ya da normal doğum muhabbetide böyle yok normal çok kötü yok sezaryen çok kötü. Her bünye ya da her kişi farklı ne diye abartilip korkutuyorlar anlamıyorum, sinir oluyorum 🤦🏼♀️