Güzel hamişler 17+6 hamileyim ve mide ağrısı yüzünden hastanelik oluyorum resmen su bile içsem kursağımda kaliyorda inmiyormus gibi ağrı sızı çekiyordum doktorum nexium diye bı hap verdi kullanıyorum gayet iyi geliyor ama bebeğime zararı olmazmi çok korkuyorum aranızda kullanıp doğuran varmı