Kızlar bugün 16 haftalık olduk ve hemen doktora gittik. En son gittiğimizde yüzde 70 erkek demişti. Bugün yüzde 1000 erkek dedi. İsmini Talha koyacağız nasipse. Günde iki defa Progesteron kullanıyordum bire düşürdü şükür. Oruç tutabilirsin ama kendini çok zorlama dedi. Sağlıkla doğar inşallah. Rabbim hepimizin gönlüne göre versin. Öyle bi paylaşmak istedim.
Bir de kilona dikkat etmen gerek biraz fazla almışsın dedi