Ayseliada 3-4 gündür çok az miktarlarda kanama yaşıyorum. Hamilelik için test verdim sağlık ocağına yarın sonuç alacağım. Bu kadar gün az miktarda kan gelmesi normal mi acaba yaşayan var mı ?