U-M_mom çok geçmiş olsun canım kürtaj olmuş biri olarak ben de seni çok iyi anlıyorum benim bebeğim de 4,5 aylıkken karnımda kalbi durmuştu aslında önceki muayenesine gittiğimde hiçbir sıkıntısı yoktu kürtajda parça da alındı bebek de hiçbir sıkıntı yoktu yani Allah’ın takdiri dedik yapacak bir şey yok korkulacak hiçbir şey yok yani anestezi verildikten sonra sıkıntı yok yani sadece kürtaja başlanmadan önce 3′e kadar saydığımı hatırlıyorum uyandığımda odaya giriş servise çıkmıştım psikolojik olarak tabii ki de çok zor ama hiçbir şey hissetmiyorsun yani ben özel de olmadım devlette oldum ama doktorumdan çok memnundum çok iyiydi