Emanetimmm Hanımlar merhaba, çatı muayenesi oldunuz mu ne zaman olacaksınız ? Doğum belirtisi yaşıyor musunuz?
seymaa7 Emanetimmm benimde sat 21 haziran yarın kontrolümüz var hem çatı muayenesi yapılıp hem serklaj dikişlerim alınacak hiç yalancı sancım bile yok😄
Dnmzzeda Emanetimmm Benim de 23 Haziran , perşembe günü kontrol var 37.haftaya giriyoruz ama doktorum 38.hafta yapıyormuş ☺️☺️
[silindi] Emanetimmm benim 18 i 🤗 olmadım yarın kontrolüm var olabilirim ssvd bekliyorum geçen hafta doktorum önümüzdeki haftalarda yapalım dedi yarın mi yapar haftaya mi bilemem🙂
Emanetimmm [silindi] süper umarım güzel geçer bana da 38. Hafta yapalım demişti geçen haftalar sonra bir hafta sonra gel zaten 37 küsur oluyorsun yaparız dedi. Nasıl geçiyor peki kaşık ağrıları vs başladı mı sizde
Emanetimmm [silindi] @Seymaa71 @Elifff23- @SimayGg @-Eminee Hanımlar bugün 37+4 te çatı muayenemi oldum. Öncelikle denilen gibi sohbet eşliğinde kasmadan 10 sn lik bir islemmiş. 1-2 cm acilmam varmış. Dr un dediğini söylüyorum gayet iyi seni normal dogurtmak istiyorum biliyorum ki sen de öyle istiyorsun. Yalniz bebisin kilosu 40 hafta olsa 3600 Gr normal ancak 38 için fazla 40 haftayı beklersek bebis 4 kiloyu yüksek ihtimal geçecek bu da normal doğumu zorlar açıkçası söyle yapalım bir hafta sonra gel takip edelim dedi. Haftaya cuma yine gidocem dogmazsa o zamana kadar ne önerebilir sizce suni ile doğum felan mı hafif kasik agrisi disinda da biseyim yok şimdilik kilo yüzünden sezeryan fikri düşündürdü açıkçası. Herşeyin hayırlısı tabi ama eskiden insanlar 4 buçuk 5 kilo doğurmuş ki kuzenlerim var böyle doğan şimdi çatım müsait demisken niye böyle dediğini anlamadım açıkçası uzun oldu. Aynı haftalardayiz fikrinizi almak istedim 🌹
Emanetimmm seymaa7 erkek bebek mi karnınız indi mi benim hafif gece kramp şeklinde kasıklarda bazen o da diyorum bebiş kanala inmeye mi çalışıyor bakalım persembe çatı muayenesi var
Emanetimmm Dnmzzeda bana da aynısını demişti Muhtemelen bı sonraki hafta da gel çatı muayenesi yapalım diyebilir
[silindi] Emanetimmm benim hamileliğim genel anlamda çok ağrılı sızılı zaten çok fazla pelvik ağrım vs oluyor o yüzden aman aman bir farklilik yok şuan için 😌
seymaa7 Emanetimmm evet erkek ben hiç fark edemiyorum ama yakınlarıma soruyorum karnın inmemiş diyorlar
Dnmzzeda Emanetimmm Bende öyle düşünüyorum nst de sancım çıkarsa bakar yine çatıya ama sorun yoksa haftaya çağırır
Emanetimmm Bennureyla benim de ilk tecrübem olacak çatı muayenesi sanırım bebeğin doğum kanalından rahatça geçebilecek mi doğum vajinal mi yoksa sezeryan mi olmalı onun hakkında bilgi veriyor mesela çatı dar bebek geçerken omuzu vs takılabilir diye sezeryana yönlendirme yapılabilir galiba rahîm ağzı kısalığı ne demekse artık o da bu muayenede anlaşılıyor
Elifff23- 17 Haziran ama henüz olmadım cuma günü randevumuz var belki cuma günü olabilir 37+6 oluyorum çünkü 38 yani aslında 😊
Emanetimmm Elifff23- olabilir bana önceden söylemesi Dr un iyi oldu yarım yamalak temizligimi yapabiliyordum göbekten ağdaya giderim dedim muayene öncesi en azından haber vermesi işime yaradı