Ben 5. Haftamda covid oldum, zor gecti ilacsiz. Sonraki 2 ayda sürekli bogazim agridi evdr dogal seylerle gecirdim yeniden agridi
Haliba 5. Kere tekrarladiginda doktora gittim kbb, ve alerjiye cevirmis dedi. Hamilelikte bagisiklik dustugunden alerji sık gorulurmus. Bazı ilaclar verdi ama kadın dogum doktorum sadece birini kullanmama izin verdi o da yetti aslında
Yoksa doguma kadar devam eder sonra duzelebilir demisti kbb doktoru. Sık tekrar ederse artıknüsütme.olmayabilir doktora gitmenizi tavsiye ederim.