Kg16 ben bugün gittim Kiper aslana ücretli muayene oldum beni tüp bebeğe yönlendirdi direk kağıtla birlikte ücreti devlet karşılamaz zaten bir çocuğum var diye sıra beklemezsin dedi ,kapıda beklerken iki kişiyle konuştum ulidagim laboratuvar lari çok iyiymiş doktorlarida ikiside tüp bebekle hamileydi ve Kiper beyi övüyorlardi biri dış merkezde iki kere denemiş olmamis burda tek seferde oldu dedi