çok haklısınız sebebi ne olursa olsun yapılmaması gereken bir davranış. hele ahlak bekçiliği yapıyorsa insan daha çok sinirlenir haliyle. bence eşinizi karşınıza alıp açık açık sormalısınız neden böyle yapıyorsun diye. belki gerçekten haftada bir yetmiyordur ya da eskiden gelen bir alışkanlıktır ya da o şekilde tatmin oluyordur, bu sebeplerin hepsinin çözümü var. ya ilişkinizi arttırırsınız ya ilişkinize heyecan katarsınız ya da psikologa görünmesini istersiniz hicbirisi fayda etmezse. umarim bu sorunu asabilirsiniz, gecmis olsun