Merhabalar,
3 günlük bebeğim var. 3000 doğdu ve bugün 2700 kg. Hafif sarılık başladı. Doğduğu andan itibaren anne sütü aldı ve devam ediyor. Kan şekeri iyi çıkmıştı.
Tecrübeli Anneler, sizce ufak mama takviyesi vermeli miyim? Bu konuda nasıl ilerlediniz?
Hangi mamayı tavsiye edersiniz?
Desteğiniz için çok teşekkür ederim 🌸