AysegulAlper Aslında inanmasamda etrafta söylenenler acaba nı dedirtiyor insana? Ömrü kısa olurmuş fln gbi
rodin123 AysegulAlper ben kestiriyorum sürekli lütfen böyle hurafelere inanmayın herkes konuşuyor hepsini takarsan oho işin var senin boş ver
23Zumra AysegulAlper bende kestirmek istiyorum bizde boyle birsey yok ama bi kere hamile bi kadin canli yayinina katilmistim orda oyle muhabbet oldu bende korktum
Sitionline AysegulAlper ömür sac kestirmeyle falan kısalmaz Allah bilir onu 😊 o yüzden canınız ne istiyorsa onu yapın brbegi böyle seyler etkilemez
Puhukuzusu 6 yıl tıp okudum, böyle bişey ne duydum ne gördüm 😀 🤭😜 güzelce kestirebilirsiniz bence istiyorsanız..
Mrvnrtprak Ben de kestirdim hem de baya kısa kestirdim ve taraması kurutması öyle kolay oluyo ki ohh mis ☺️
Yaseminmericli 3.aydan sonra kestirdim cnm. Her dip geldıgındede 2ayda bır boyattım. 37 haftalık olduk çok şükür.