Kızlar sabah prodoctor erken gebelik testi yaptım ilk 5 dakika çizgi göremedim saatler sonra silik gördüm öğlende elimde iki tane ovulasyon testi vardı onları yaptım sizce bu ikinci yumurtlama mı yoksa gebelik olabilir mi? Bu şekilde öğrenen var mı
