Sulemrullah Svgilkc bende 40+2 yim. Doktor sen 42 e kadar gidersin dedi. Bende de ağrı sızı hiç bi şey yok. Beklemedeyim. Yarın kontrolüm var. Bence acele etmeyin bebek iyiyse hareket ediyosa..