Betl35 ay inşallah dönmez ama iki doktor da aynı şeyi dediyse bence dönmez ya 🌺☺️ bize 11 haftalıkta kıza benziyor dedi çok umutlandık çok erken olduğunu biliyordum ama yine de heves ettim 12. Haftada erkeğe dönmüş sanki dedi çıkıntısı var dedi bize de gösterdi ama 3 çizgide görür gibi oldum ben kesin bişey söylemeyeyim 4 hafta sonra geldiğinizde netleştireyim dedi tabiki sağlıklı olsun o bana yeter ama Allah biliyor içimden kız geçirmeden edemiyorum hayırlısı neyse o olsun belki de kızı çok istediğim için Rabbim erkek annesi yapıp o duygunun da Aslında diğerinden hiçbir farkının olmadığını bana gösterecektir 🥰❤️ ama sizinki inşallah değişmez iki evladı da tadarsınız Rabbim gönlünüze göre nasip etsin 🌺