Merhaba hanımlar, bende ikizlere gebeyim. İki bebeğinde baş aşağı dönmesinden dolayı 27. haftadan itibaren acil olarak istirahat verdi doktor ve proluton depot iğneye başlattı. Haftada bir oluyorum ve aranızda proluton iğne kullanan var mı? Tüm anlattığınız sancıları ve ağrıları inanılmaz yaşıyorum son 4-5 gündür özellikle karnım bir tarafı aşırı sertleşiyor ve toplanıyor, kasıklarımda zaten çok ağrım oluyor