Minigiim-vebenn52 Sevil1996 yatarken ve sabahları süt içerdim ben aldırıyor ama ısıtma sütü ısıtınca hiç aldırmıyor tüm vitamini ölüyormus
_Tazeanne Bebeğim bana göre zayıftı son günlerde nesquikli soğuk süt içiyorum öne geçmiş bi kaç gün 🙈uyanıp aç karnına içiyorum sonra kahvaltı
Minigiim-vebenn52 Sevil1996 evet marketten normal sür alıyordum ama tam yağlı süt daha iyi kilo aldırıyomuş