Benim ikizlerimde de öyle oldu. Çarşamba doğum yaptım cumartesi taş gibi süt oldu. Ama o güne kadar damla damla geliyo mu var mı yok mu belli değildi çok azdı. Sonra gelmeye başladı. Acısı da 1 buçuk aya yakın sürdü. Hatta bu acıyla gelen sütte kesilir diyordum. Bir ara kanamaya başladı ama şu an iyi. Bazen bi sızı şeklinde oluyor ama o anlık sonra yine düzeliyor. Stres yapmayın daha yeni doğurmuşsunuz