Kizlar merhaba ben şuan 32+3 haftalık hamileyim adet tarihine göre ama ilk önce bebek bir hafta ilerde dediler dün gittim bebegin vücudu ve kilosu haftasıyla uyumlu ama başı iki hafta önde başı buyuk dedi doktor normal doğum yapamazsın dedi bebek kemiğe takılıp oksijensiz kalabilir dedi anlamadım şimdiye kadar öyle bişey yoktu bu bebeğin başı 12 gündemi bu kadar büyüdü bir sorun varmı dedim hayır genetik olabilir dedi bir kızım var normal doğum yaptım daha önce basi büyük deyipte normal doğum yapan varmı yada napmaliyim korktum iki gündür psikolojim bozuldu