Merhaba insulin direnci olup gebelikte problem yaşayan var mı ? Varsa ne gibi problemler atakta oluyor benim daha önce şeker problemim yoktu 2 dir 3 aylık şekerim sınırda bir gebelik sonlandı ikinci gebeliğim için ilaç tedavisine başladım diğer gebelikte kullanamamıstım ilaç olduğu için konuyla alakalı bilgisi olan varsa yazabilir mi ?