sedaaa- semrabgt dayanamadım kontrole gittim gördük keseyi çok şükür, kalp atışını da duyarız inşallah 🥰
Lykiav semrabgt Martin 19unda hatta onda bile gitmek istemiyorum. Kese yok kalp atışını yok diycek tekrar çağıracak biliyorum
Betul_ela0 Bugün 5+0 olduk birkez kan verdim daha gerek duymadım bende dayanamadım pazartesiye randevu aldım geçen hafta öğrenmiştim inşallah keseyi görürüm belki bebeğide 😁