esolinaaaaa Kızlar alsam mı almasam mı arasında gidip geliyorum ucuzlarında herkes kalite konusunda şikayetçi bebek yere değiyor falan önerir misiniz ne yapayım?
sgndgr esolinaaaaa Mamma markaya bakabilirsin hiç öyle şikayeti yok gayet memnun çevremde kısa süreli kullanılıyor zaten o kadar fazla vermek istemiyorum dersen tabi
BabyAta esolinaaaaa senelerce kullanılan bir şey değil ki zaten kilosu artınca içine sığmayacak. O markaya o fiyatı vermedim açıkçası Kraft libra aldım ben çokta beğendim kumaşı falan çok kaliteli bir bakın babymoll da 1000₺ idi