BesteCanerKutluzolu Melikinannesi Ben eşofman altı koydum hamileyken giydiğim ne olur ne olmaz sezeryan olacak olursa normal pantalonlar dikişlere denk gelir çünkü
pamuksekerinannesi Melikinannesi Ben elbise koymayı düşünüyorum.. Mevsim uygun olduğu için ama tabi son ay fikrim değişir mi bilmiyorum 🙈
Gizemhakan Ben hamile pantalonumla bitane bol bi kazak koydum sonuçta göbeğimiz olucak yine sisligimiz olucak o yüzden hamile pantolonu yada esortmani olabilir bana mantıklı gelmisti
Hifaa Dönüş için kıyafette mi koymamız gerek hiç düşünmemiştim sanırım ne kadar düşünürsem düşiniyim illa bişey eksik kalıcak çantada 😂
gizemmm Hifaa ben giderken ne giydiysem dönerken de öyle döneceğim valla. Doldur doldur çanta değil valiz olacak yoksa 😄
BusRAmazan gizemmm aynen bende öyle yapicam ztn bi giderken qiyicez iki iki ne qetek war yoksa dediqiniz qb çanta değil waliz olması lazim
gizemmm Hifaa bence o sizin isteğinize rahatlığınıza bağlı Aman bi şeyler de eksik olsun varsın. Herşey düzenli çok nizami olacak değil ya. Önemli olan sağlıkla doğsunlar 🙂
DnzTnr pamuksekerinannesi nohut pilav günü bugün yanına cacık bide dünden kalan tatlım var usenmezsem bı çorba daha yaparım usenirsem bunlarda yeter bize 🤭
HilalMengi Normal doğum olursa dönüş elbisesi gerekli ama sezeryanda giderken giyindiğinizle dönebilirsiniz bence. Normal doğumda sancı esnasında su gelebilir kanama olabilir. Yani hastaneye yatış yapılana kadar elbiseler batabilir 😉
Esraabrklu Bende düşündüm dönüş oladak ne giyecegim diye.aklimdaydi 😊 üst zaten pijama takımının üstünü giycem zaten normal bluz gibi bişey.alt olarak ta rahat bi etek koyarım yeterli .