SenaBM ilk kızımda mustelanın stelatopia ürünlerini kullandım (şampuan ve nemlendirici) atopik dermatit egzaması vardı ve baya iyi geldi. Mustelanın normal şampuan ve nemlendiricisindrn de çok memnun kaldım 2,5 yasında şimdi hala kullanıyoruz 2.kızımjzı bekliyoruz ona da stok yaptım aynı ürünlerden. Bebek yağı gözeneklerini kapatıyor diye önermedi doktorum bna. 😇