Nursema27 Merhaba kızlar bende bugün prensesimi kucağıma aldım çok şükür darısı bütün bekleyen güzel annelere olsun 39+5 de sezeryan doğum yaptım doğum hikayemi yakın zaman da paylaşacağım insaAllah 🙏🤍
Efnan3443 Nursema27 Sağlıkla büyüsün cnm Allah analı babalı büyütsün inşallah bende pazartesi günü kızıma kavuşucam bize dua eder misin 🙏