nurhuma17 benimkinde 3 hafta ileride. Eşimde bende 3500 kilo doğmuşuz. Sizin kilonuz da normal dedi. Kesinlikle diyet yapacaksın dedi. İleride bebekte obez, şeker hastalığı, solunum sıkıntısı, küvez gibi sorunlarla karşılaşırız dedi. Baya korkuttu yani