Minigim68 Benim ilk hamileliğim ve 20 haftalık olduk bugün bebeğimi hiç hissetmiyorum korkmalımıyım sizler kaç haftada hissettiniz🥰😇
Ramercan Minigim68 benim de ilk gebeliğim 18 de hissettim Şuan 25. Haftadayım asla uyutmuyor o derece. Ama kişiden kişiye değişiyor bence
Minigim68 Hilal2901 ikizdi benim bir bebeğim kalbi durduğu için biraz korkuyorum elimden gelse hergün hasteneye gidicem bebeğim iyimi diye bide herkes soruyo daha niye hissetmiyorsun diye oda endişelendiriyor o yüzden
Minigim68 Ramercan yaaa ne güzel hissetmeniz rabbim sağ sağlim kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲😇
Hilal2901 Minigim68 hiç öyle düsünme ben de hissetmemistim uzun süre. Doktor anlamıyorsundur dedi. Kelebek kıpırtısı gibi düşün dedi. Sonradan basladı tekmeler hshdjdjd
Minejjan ilk gebelikte 16. haftada hissettim şuan 9 haftalık seyirme gibi oluyor ultrasonda hareket edince aha dedim pıt pıt hareket ediyor, doktorda şaşırdı bu haftalarda çok hareketini yakalayamayız şanslısın diye 😅
erkencikus_ Minigim68 31 haftalık olduk Lohusalık tan korkuyorum ilk bebeğimde delircektim😂 inşallah yasamammm ev basıyordu annemi istyrdum bıktırdım kadını bu seferde korkuyor dalgaya vuruyoz ama gorcexxx😂
Minigim68 erkencikus_ erkencikus_ cidden ilk gebelikte korku çok oluyo ufacık bir ağırında bile birseymi oldu acaba diye
Selinmoon Minigim68 18. Haftaya girince hissettim ben . İlk gebelik 🤰 o haftalarda düzensiz olması normalmiş , ben de korktum ağladım hatta sonra kendisi hareket etmişti 🥹
Aerithma Ben ilk 19.haftada hissetmiştim oğlumu. Şimdi 24. haftadayız pek hareketli sabah akşam tekmeliyor. 😅
Atlbs Minigim68 tam anlamıyla hissetiğim hafta 22. Haftaydı şu an 24 haftalığım artık daha fazla hissediyorum ilk gebelik olduğu için sanırım böyle oluyor🙂