Hatice4136 Arkadaşlar ben bundan dört gün önce dört tane hamilelik testi yaptım hepsi pozitifti fakat dün kan verdim 0.2 ama adetime daha var adet zamanı yükselir mi? Tüm ovülasyon günlerimi denedim 🥲 inşallah bu ay tutar
tugcesakzci Hatice4136 idrar testleri bozukmuş büyük ihtimalle çünkü önce kana sonra idrara geçer beta hormonu. Yükselme ihtimali var adetinizin gecikmesini bekleyin
Alicegurd Benimde ilk idrara düşmüştü 5 gün sonra kana en sağlam sonuç için regl gecikmesini bekleyin ondada acele etmeyin geç döllenme falan olabiliyor bazen 1 hafta gecikme ideal süreymis