Ask_kokulum hayır sonda da acıtmıyor. Hiç bi korku olmuyor çünkü önünüzde çarşaf oluyor hiç bişey görmüyorsunuz doktorlarda zaten o anki durumla ilgili konuşmuyorlar doktorunuzda iyiyse zaten pozitif konuşmalar oluyor. Birde genelde sezeryan sırasında bulantınız oluyor başınızda oturan kişiye söylüyorsunuz damar yolunuzdan bir iğne yapıyor sersemliyorsunuz uyanık oluyorsunuz ama daha sakin oluyorsunuz. Hiç bi acı korku olmuyor kendiniizi korkutmayın heyecandan başka bişey olmuyor bebeğim ne zaman çıkacak az kaldı felan derken bi bakıyorsunuz bebeğinizi kokluyorsunuz