CooperBaby Edyedy Ben ilacları her zaman su yasıma kadar tiksinerek içmişimdir. Bogazımdan gecerken direk oguresin geliyor.
CooperBaby Edyedy Ayy ben hastasıyııııım. Her gun yapıyorum valla.. Bır de herseye o kadar guzel yakısıyor ki.🙈
Merveee1 Edyedy vaşla canım folik asit çok iyi diyorlar sen bulantıdan dolayı biley yiyemeden bile o besliyormuş
Edayesilbas Edyedy benimde öyle bulantıdan içemiyorum dediğin gibi büyük bir hap yerine daha küçük bi hap içebilirsin folidoce folio dilim-trio vb seyler alabilirsin bunlar minicik 😊
23Zumra Edyedy canim icmen gerekiyor ama ben yedigim meyveleri hep arastirim kiwi ve folik ayniymis istersen sende bi arastir
Krasivyy Edyedy yiyecekler tek başına yetmiyor canm az daha dayan 12 inci haftada falan vitamine geçiyor dktor